Toimitusehdot ja -kulut


Verkkokauppa

Koivulehdon Hunaja Oy/indianfabriks (y-tunnus 2836324-1)  ylläpitää verkkokauppaa suomihunajat.fi joka myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin (”hunajakori”) ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Maksuturva Group Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksuturva Group Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Maksuturva Group Oy.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Maksuturva Group Oy, joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)

Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisesta verkkokaupassamme huolehtii Maksuturva Group Oy yhteistyössä Solinor Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Maksuturva Group Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Solinor Oy:n toimesta.

Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)

Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja Danske Bankin MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Maksuturva Group Oy yhteistyössä Solinor Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Maksuturva Group Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Solinor Oy:n toimesta.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:

Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Keilaranta 5
02150 ESPOO
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu@maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Joustoa maksuaikaan Maksuturvan Älykäs Laskulla tai Erämaksulla

Maksuturvan Älykäs Lasku ja Erämaksu antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista ennen sen maksamista. Voit maksaa ostoksesi kerralla laskulla tai valita kertaluoton, jossa valitset sinulle parhaiten sopivan maksuajan ja kuukausierät.

Maksuturvan Älykäs Laskulla maksuaikaa

Maksuturvan Älykäs Laskulla saat 14 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi, joten voit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen maksamista. Maksutapa on tarkoitettu ostoksiin, joiden yhteissumma on 20–2000 euroa. Maksimisumma voi olla myös tätä suurempi, mikäli siitä on erikseen sovittu Lindorffin ja kauppiaan kesken.

Maksaaksesi Maksuturvan Älykäs Laskulla tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 20 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi. Jos haluat maksaa laskun sinulle paremmin sopivalla maksuajalla, voit tehdä erämaksusopimuksen osoitteessa bill.lindorff.fi. Sen jälkeen maksat saamallasi laskulla vain erämaksusopimuksen mukaisen ensimmäisen kuukausierän. Saat laskusi mukana lisää tietoa erämaksusta.

Maksuturvan Älykäs Erämaksulla tasoitusta talouteen

Maksuturvan Älykäs Erämaksu on kätevä tapa jakaa ostoksen vaikutusta talouteesi useammalle kuukaudelle. Tällöin valitset ostoksen yhteydessä sinulle parhaiten sopivan kuukausisumman annetuista vaihtoehdoista ja teet erämaksusopimuksen. Erämaksu on tarkoitettu ostoksiin, joiden yhteissumma 30–2000 euroa. Maksimisumma voi olla myös tätä suurempi, mikäli siitä on erikseen sovittu Lindorffin ja kauppiaan kesken.

Erämaksussa on kyse kertaluotosta, joka tarkoittaa sitä, että saat sen avulla lisää maksuaikaa yhdelle ostotapahtumalle, mutta et sitoudu pysyvään luottosuhteeseen. Luotto hoidetaan sovitun ajan kuluessa maksamalla vähintään sovittu summa kuukausittain. Tutustuthan luottoehtoihin huolellisesti ennen kuin hyväksyt sopimuksen.

Erämaksuun tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen tapahtuu ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 20 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan.

Kun olet vahvistanut ostotapahtuman, saat kuukausittain laskun sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi, kunnes luotto on maksettu. Osoitteessa bill.lindorff.fi pääset tarkastelemaan maksusuunnitelmaasi ja tarvittaessa siirtämään maksujesi eräpäiviä. Luoton kuukausimaksu kustakin erästä on 3 € ja korko on 15 %. Todellinen vuosikorko laskettuna 1 000 € esimerkkiluotolle tyypillisellä 12 kk maksuajalla luottokorko ja kuukausimaksut huomioiden on 24,35 %. Esimerkkiostoksen luotollinen kokonaissumma 12 kk maksuajalla on siis 1111,72 €.

Asiakaspalvelu laskuun ja erämaksuun liittyvissä asioissa

Laskun ja kertaluoton myöntää Lindorff Invest Oy. Lindorffin asiakaspalvelu auttaa sinua kaikkiin laskuun, kertaluottoon ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.

Verkkopalvelu: bill.lindorff.fi

Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–15 (normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu).

Palautusten ja peruutusten käsittely

Kun palautat ostoksesi Maksuturvan antamien ohjeiden mukaisesti, tieto palautuksestasi välittyy Lindorffiin automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Jos palautat osan ostoksistasi, voit vähentää palautuksen euromäärän saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelmasi viimeisiltä eriltä. Näin saat siis hoidettua luoton sovittua nopeammin.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen, toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi kirjallisesti Lindorffin asiakaspalveluun maksun palauttamiseksi.


Sähköpostitse: palautus@lindorff.com, otsikolla Lindorff Invest Oy/suorituksen palautus
Postitse: Lindorff Oy, Laskutusasiakaspalvelu, PL 20, 20101 Turku

Henkilötiedot ja luottopäätös

Maksuturvan Älykäs Laskuun ja Erämaksuun tarvittavaa luottopäätöstä varten sinulta pyydetään henkilötietojasi. Tiedot välitetään tietoturvallisella SLL-/TLS-suojatulla yhteydellä. Luotonmyöntäjä Lindorff Invest Oy varmistaa henkilö- ja osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietorekisteristä, onko sinulla maksuhäiriömerkintöjä. Saamaasi luottopäätökseen vaikuttaa myös mahdollinen historiasi Lindorff Investin asiakkaana. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä tarkemmin sen perusteluista Lindorffin asiakaspalvelusta. Antamasi henkilötunnus tai luottopäätöstiedot eivät tallennu Maksuturvan asiakastietorekisteriin.

Maksutapaa käyttäessäsi henkilöllisyytesi voidaan varmentaa pankkitunnuksillasi tupas-varmennepalvelun avulla. Varmennepalvelussa käytettävissäsi ovat pankeista Osuuspankki, Nordea, DanskeBank, Handelsbanken, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, S-pankki sekä Ålandsbanken. Asiointi on mahdollista myös mobiilivarmennetta käyttämällä.

Luottoehdot

Laskun ja kertaluoton myöntäjä sekä käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjä on Lindorff Invest Oy, PL 20, 20101 Turku. Myönteisen luottopäätöksen jälkeen lasku tai kertaluotto siirtyy Lindorff Payment Services AB:lle, joka vastaa Lindorffin kuluttajaluotoista ja rahoituksesta Pohjoismaissa. Lisätietoja, muun muassa vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin löydät osoitteesta bill.lindorff.fi.

Voit tutustua laskun ja erämaksun yleisiin luottoehtoihin ja tallentaa ne itsellesi oheisesta linkistä:
yleiset luottoehdot
Katso myös: vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:

Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Keilaranta 5
02150 ESPOO
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Resurs Bank Lasku/Erämaksu

•       Maksaessasi laskulla asioit turvallisesti ja helposti. Maksat ostoksesi vasta toimituksen jälkeen.

•       Saat aina 30-60 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa, ostohetkestä aina seuraavan kalenterikuukauden loppuun asti.

•       Mikäli haluat jakaa maksusi eriin, valitse laskun saatuasi viidestä eri maksuvaihtoehdosta itsellesi sopivin.

o    Näet maksuvaihtoehdot laskullasi. Valittavanasi on 3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk sekä 48 kk:n maksuvaihtoehto.

o    Yli 3 kk maksuvaihtoehdoista perittävä tilimaksu laskutetaan toisen maksuerän yhteydessä.

•       Erämaksu käynnistyy automaattisesti, kun maksat ensimmäisen erän.

•       Voit milloin tahansa maksaa koko loppuvelan kuluitta pois.

Löydät tarkemmat tiedot Resurs Bank Lasku/Erämaksusta täältä

Lasku/Erämaksulla tehdyssä ostoksessa toimitusosoitteen täytyy olla Väestörekisterin mukainen osoite. Lasku postitetaan kotiisi ostosta seuraavan kalenterikuukauden lopussa, noin kaksi viikkoa ennen sen erääntymistä.

Lasku/Erämaksulla ostettaessa ostotilanteessa tehdään luottokysely. Tunnistautuminen tapahtuu pankkitunnuksilla. Hyväksytty luottopäätös edellyttää moitteettomia luottotietoja sekä 20 vuoden ikää.

Luotonantaja:

Resurs Bank AB Suomen sivuliike

y-tunnus 2110471-4

PL 3900

00002 Helsinki

 

Mikäli sinulla on kysymyksiä laskuun tai erämaksuun liittyen, voit olla yhteydessä Resurs Bankin asiakaspalveluun:

Puhelin: 09 622 4308, arkisin klo 8.00 – 18.00

Sähköposti: asiakaspalvelu@resurs.fi

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:


Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Keilaranta 5
02150 ESPOO
Puhelin: 09 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu@maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-12 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla tai tuotekohtaisesti tuotekortissa.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Sinetillisten pakkausten sinetin tulee palautettaessa olla ehjä. Tuotteella ei ole vaihto- tai palautusoikeutta jos tuotteen sinetti on rikki (esim. suihkusaippuan korkki on avattu jolloin sinetti on rikottu). Elintarvikkeilla, kuten hunajalla, ei kuitenkaan ole palautusoikeutta tuoteturvallisuuden vuoksi.

Lunastamatta jäänyt paketti ei ole asiakaspalautus vaan katsomme kaupan tapahtuneen ja veloitamme siitä aiheutuneet kulut.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusosoite:
Koivulehdon Hunaja Oy / Suomihunajat.fi
Pyöreänsuontie 206
FIN-69950 PERHO

SUOMI FINLAND

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.

Mahdolliset riitatilanteet ratkaistaan yhdessä kuluttajariitalautakunnan kanssa (www.kuluttajariita.fi) tai ODR-foorumin (http://ec.europa.eu/odr) avulla. Palveluun voitte ilmoittaa sähköpostiosoitteemme asiakaspalvelu(at)suomihunajat.fi.